Ya queda menos para que llegue Papa Noel y lo esperamos con muchas ganas, nosotros llevamos casi dos meses viendo ojos iluminados de ilusión en las caras de nuestros niños y niñas y no podemos evitar que se nos pegue algo de esa euforia que transmiten. Como Ian, que cada vez que viene a nuestro estudio se lo pasa en grande, su risa contagiosa es mortal, creo que nosotros nos lo pasamos mejor que el!!

Esperamos que paséis unos días tranquilos, alejados del trabajo y cerca de las personas importantes. Que el tiempo pase lento y sobre todo…. haced fotos!! muuuuuchas fotos!!


Ja queda menys perquè arribi Papa Noel i ho esperem en moltes ganes, natres portem gairebé dos mesos veient ulls il·luminats d’il·lusió en les cares dels nostres nens i nenes i no podem evitar que se mos pegue una mica d’esta eufòria que transmeten. Com Ian, que cada vegada que ve al nostre estudi s’ho passe en gran, el seu riure contagiós és mortal, crec que natres mos ho passem millor que el!!

Esperem que passeu uns dies tranquils, allunyats del treball i prop de les persones importants. Que el temps passi lent i sobretot…. feu fotos!! mooooooooltes fotos!!

Pin It on Pinterest

Share This