En el año 2004 nace el estilo “Boho” que es una mezcla entre lo bohemio y lo hippie, un aspecto relajado, ropa lijera, botas camperas y pañuelo al cuello son algunas cosas que caracterizan este estilo.

Ya hace días que me fijé en el boho y las bellas fotografías que circulan por la red de Pinterest. Bien, pues me decidí a probarlo yo también… hay que aprender a hacer de todo! y si te gusta…más. Cogí a mi modelo vip: Mireia Aznar y le encasqueté este look, aprovechando los almendros floridos del mes de Marzo y una tarde soleada…..  “et voilà”! Aquí os muestro algunas fotos de la sesión.

———————————————————————————————-
A l’any 2004 naixe l’estil “Boho” que és una mescla entre lo bohemi i lo hippie, un aspecte relaxat, roba lleugera, botes camperes i mocador al coll són algunes coses que caracteritzen este estil.

Ja fa dies que me vaig fixar en el boho i les fotografies que circulen per la xarxa de Pinterest. Bé, doncs me vaig decidir a provar-ho jo també… cal aprendre a fer de tot! i si t’agrada…més. Vaig agafar al meu model vip: Mireia Aznar i li vaig encasquetar este look, aprofitant els armelers florits del mes de Març i una tarde solejada….. “et voilà”! Aquí tos mostro algunes fotos de la sessió.

 

Pin It on Pinterest

Share This