Este any, en Nebulosa Gràfica, hem tingut el plaure de dissenyar la campanya publicitària de les Fires del Matarraña. El briefing era senzill, el canal seria el cartell, havia de ser directe, que representés molt bé el caràcter de cada fira i l’únic requisit gràfic era que havia de tenir un fons blanc, a partir d’aquí érem lliures d’utilitzar elements fotogràfics, vectors, formes, colors, tipografies…. i com ja treballem bastant en la fotografia, mos van llançar al Illustrator en los braços oberts.

Bé, doncs el resultat és el que veieu, una distribució dels elements molt senzilla però que en una mirada ràpida el públic objectiu ja sap del que estem parlant. La tipografia és senzilla, geomètrica, a la qual no mos interessa portar massa l’atenció. El veritablement pregnante del disseny és la imatge, composta per siluetes de color negre, siluetes d’objectes, animals o persones que descriuen perfectament el caràcter de la fira i que es fonen en lo fons en una taca de tinta, aquarel·la o pintura, la qual cosa li dóna este toc artesà, característic de totes les nostres fires.

12 cartells, 12 fires del nostre territori, de la nostra cultura i la nostra identitat.

—————————————————–

Este año, en Nebulosa Gràfica, hemos tenido el placer de diseñar la campaña publicitaria de las Ferias del Matarraña. El briefing era sencillo, el canal sería el cartel, debía ser directo, que representara muy bien el carácter de cada feria y el único requisito gráfico era que debia tener un fondo blanco, a partir de ahí eramos libres de utilizar elementos fotográficos, vectores, formas, colores, tipografías…. y como ya trabajamos bastante con la fotografia, nos lanzamos al Illustrator con los brazos abiertos.

Bien, pues el resultado es el que véis, una distribución de los elementos muy sencilla pero que con una mirada rápida el público objetivo ya sabe de lo que estamos hablando. La tipografía es sencilla, geométrica, a la que no nos interesa llevar demasiado la atención. Lo verdaderamente pregnante del diseño es la imagen, compuesta por siluetas de color negro, siluetas de objetos, animales o personas que describen perfectamente el carácter de la feria y que se funden con el fondo en una mancha de tinta, acuarela o pintura, lo que le da ese toque artesano, característico de todas nuestas ferias.

12 carteles, 12 ferias de nuestro territorio, de nuestra cultura y nuestr identidad.

 

Pin It on Pinterest

Share This